پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

كركره برقي اتوماتيك, در اتوماتيك,درب اتوماتيك

سبحان در درب اتوماتيك،در اتوماتيك

كركره برقي اتوماتيك, در اتوماتيك,درب اتوماتيك

۳ بازديد

 

كركره برقي اتوماتيك

 



  •  
كركره برقي اتوماتيك

كركره برقي اتوماتيك

در ابتدا لازم است به اين سوال پاسخ كوتاهي بدهيم كه كركره برقي چگونه كار ميكند؟

همانطور كه ميدانيد كركره برقي اتوماتيك  از مجموعه دربهاي اتوماتيك ميباشد كه امروزه بر روي درب پاركينگ ها، مغازه ها و فروشگاه هاي بسياري نصب شده و ميشوند. كركره برقي اتوماتيك با بكارگيري انرژي برق توسط موتور قدرتمندي كه دارد باز و بسته ميشود.

علاوه بر مزيت امنيت بالا ،راحتي و آساني در باز و بسته شدن كركره برقي اتوماتيك موجب شده اين درب اتوماتيك مورد استقبال واقع شود.

در هنگام خريد كركره برقي اتوماتيك ضروري به مسايلي توجه شود كه در كيفيت عملكرد كركره برقي  بسيار موثر است.

ابتدا ميباست قبل از پياده سازي كركره برقي اتوماتيك در مكان مورد نظر زيرساخت مناسب ايجاد شود و از مقاوم بودن محل نصب ريل و…. مطئمن شويد.

مرحله دوم، مكان مناسبي را براي پياده سازي اجزاي كركره برقي در نظر بگيريد كه درب به راحتي باز و بسته شود و عملكرد جمع شدن به درستي صورت پذيرد.

براي انتخاب اجزاي كركره برقي اتوماتيك بايد دقت كرد و اجزايي را انتخاب نمود كه متناسب با محل مورد استفاده باشد.

به طور مثال براي خريد موتور كركره برقي بايد درنظر گرفت كه كركره برقي در چه مكاني نصب ميشود و باتوجه به آن موتوري با قدرت متناسب تهيه شود.بنابراين موتوري كه براي محل هايي كه با رفت و آمد زيادي مواجه هستند با موتور يك پاركينگ معمولي بسيار متفاوت است.

سعي شود تا تعادل بين اجزاي كركره برقي اتوماتيك رعايت شود و جنس اجزا از كيفيت خوبي برخوردار باشد و با ديگر اجزا سازگاري داشته باشد.

كركره برقي را ميتوان در انواع رنگ بندي سفارش داد و رنگ آن را متناسب با نماي ساختمان انتخاب نمود .

كركره برقي اتوماتيك راحتي و آسايش را براي شما عزيزان به همراه دارد و با صرفه جويي در انرژي باعث كاهش هزينه هاي شما نيز ميشود.سرعت باز و بسته شدن كركره برقي نيز به هيچ عنوان قابل قياس با كركره هاي دستي قديمي نميباشد

 

منبع:درب اتوماتيك، در اتوماتيك

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.